God eftermiddag!
Dagen idag har hittills inte bjudit på så mycket, den har varit rätt lugn. :) Jag har tränat, men det är väl också det enda produktiva jag gjort idag, haha. Imorgon drar jobbet igång igen och enligt schema jobbar ag tio dagar utspritt över tre veckor. Så denna vecka jobbar jag enligt schema tisdag, onsdag och torsdag. :) Jag får även jobba extra på fredag om jag vill då de var en man kort och så kanske jag behöver jobba extra nästa vecka och det ska jag ta och göra! Det blir ju bara mer pengar och mer erfarenhet. :) Sen kanske jag ska ta ledigt en dag (varför berättar jag när det är bestämt om det blir av) och då har jag ju redan jobbat in de timmarna och kan ta ledigt.
 
Onsdag och torsdag jobbar jag med min arbetskompis Molly och imorgon jobbar jag med en ny kille, Kalle tror jag han hette. Tyvärr så slutade Oscar och då fick Kalle hoppa in. Molly går på semester efter de här två dagarna och det är ju inte säkert att Kalle kan jobba alla Oscars timmar så jag kan ha mycket ensamarbete framför mig. Får kolla alla scheman och se helt enkelt, det blir nog bra vilket som. :)
 
Ha en trevlig eftermiddag! ♥
Carl

Skönt med lite jobb ju :)
-
tack, gick asbra :)

Sandra

hoppas din dag varit bra :D

livet med Asperger och kronisk smärta

svar: ja de märks i morgon:;)

livet med Asperger och kronisk smärta

svar:visst va de snygga riktiga kap

MALIN

Så himla härligt med jobb! Vad är det du jobbar med? :)

fashion

Hoppas du har en bra dag :D

Erica

Låter som ett bra schema, och kul att kunna få hoppa in lite extra om man vill det! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress