Dagens humör: Glad!

Dagens mående: Bra!

Dagens låt: Ingrid Michaelson- Girls Chase Boys

Dagens vill ha: Mitt myggnät uppsatt (funderar faktiskt på att sätta upp det så att jag kan slippa oinbjudna gäster om nätterna).

Dagens klädsel: Kanske shorts eller klänning, sitter i myskläder just nu.

Dagens frisyr: Mitt hår är fortfarande blött sen jag duschade så förmodligen utsläppt.

Dagens längtan: Imorgon, ska ha syskonträff med Ida och hennes syster som är lika gammal som min.

Dagens planer: Har precis tränat, sen ska vi åka och äta på en restaurang vid en kanal, sen i eftermiddag ska jag fika med Lilly och så ska jag fixa lite med bloggen.

Dagens beroende: Hmm... myggmedel?

Dagens hiss: Vädret (fast det blåser lite för mycket).

Dagens diss: Att jag har bitit mig i kinden.
Flisan

Sv: ja :D

Anita

Trevlig lista! :D

svar; Tack snälla, kommer garanterat att trivas i mitt nya hem. Hihi :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress