Tänkte prova att köra på en sån här liten lista! ^^ Listan tog jag härifrån.
 
 
Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes
Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig
Dag 3: En viktig person i ditt liv
Dag 4: En bild som visar hur du mår nu
Dag 5: En bild på ett ställe jag varit på
Dag 6: En låt som betyder mycket
Dag 7: Åtta bekännelser
Dag 8: En bild på ett tillfälle du saknar
Dag 9: En gammal och en ny bild på dig själv
Dag 10: En bild från din förra sommar
Dag 11: Bakgrund på mobilen
Dag 12: En bild på dig och din bästa vän
Dag 13: Några favorit citat
Dag 14: En bild du tycker visar kärlek
Dag 15: En bild som får dig att le
Dag 16: Ett ställe du vill resa till
Dag 17: Min favorit film
Dag 18: En person jag vill träffa just nu
Dag 19: En låt som gör dig helt galet glad
Dag 20: Bild på ditt/fina favorit klädesplagg
Dag 21: Din nuvarande profilbild på facebook
Dag 22: Någonting jag älskar att äta
Dag 23: Typ av killar jag faller för
Dag 24: Det här vill jag ha
Dag 25: Tio sanningar
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress