26 januari 2014

Nytt och fräscht.

Foton

Ändrade min design idag, kände för något nytt och ljusare. Är helt okej nöjd. :) Jag gör alla mina headers på Picmonkey.com och även om jag använder samma mått som jag haft på min förra header som på den nya, blir den mindre och inte lika stor som hela inläggssidan + menyn. Vet inte om det är något man tänker på, men jag börjar bli måttligt irriterad på att aldrig få till det. :/ Få klura vidare!  Jag kom och tänka på det nu, jag är ändå nöjd med att jag faktiskt har lyckats få till en riktig design. Timmar med koder och med hjälp av vänner har jag ändå byggt upp den här bloggen från grunden och fått den dit den är idag och jag har lärt mig så mycket. MIN blogg. ♥
 
Headern blev ganska så enkel med en bild på mig, lite smyckesgrejer, en byggnad i Malta, en blomma från Gran Canaria och några av mina fina vänner. Körde på min vanliga text och lite stjärnor också. :)
 
 
Nelly

Så bra det blev! ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress