7 januari 2014

Mysig dag!

Okategoriserat

Hej!
Igår hade jag en jättemysig dag! ♥
Första delen av dagen tog jag det lugnt, men framåt eftermiddagen tog jag och Lilly cyklarna och cyklade in till shoppingcentret. Så utrustade med tjocka jackor, mössor, vantar, halsdukar, reflexvästar och cykelljus gav vi oss iväg. När vi kom fram så gick vi runt lite, fikade och så. :) Jag fick med mig en fin blå/vit och randig oversizetröja med "snören" i ryggen, superfin! Sen cyklade vi hem och det var sååå mysigt! Det var jättemörkt, men en bra cykelbana hela vägen, vi träffade på både en hare och en gatumusikant och de tre kilometerna i regn kändes inte så jobbigt, bara mysigt. ♥ Jag trodde dock aldrig att årets första cykeltur skulle bli i januari. ;)
 
Eftersom det var trettondagen igår så var det ingen ridning så längtar till nästa vecka. :) Imorgon börjar skolan igen. Många skolor i stan börjar idag, men vi har studiedag idag så börjar imorgon. Alltid skönt med en extra dag ledigt, men skulle hellre ha en studiedag mitt i veckan som alla andra. :/
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress