4 januari 2014

Möblering!

Okategoriserat

Hej!
I förrgår jobbade jag ju på mammas jobb och hjälpte till med inventeringen. Det var faktiskt kul och det var massor av andra söner, döttrar, mammor, klubbar o.s.v som hjälpte till. :) Jag jobbade i sex timmar och efter det åkte jag hem till Becca och träffade mina fina tjejer! ❤️ Vi hade jättekul och jag har saknat dem så mycket! 

Igår när jag kom hem så låg jag i sängen i stort sett hela dagen för var så trött, haha. Idag har jag i alla fall gjort något "nödvändigt" (för mig i alla fall), möblerat om i mitt rum! För ungefär tre år sen ville jag jättegärna byta rum till mammas och pappas rum (mitt rum nu) som ligger längst bort i huset och är lite mer avskilt. De gick med på det och jag bytta från husets största sovrum med inbyggda garderober till husets minsta med inga garderober (hur sjutton tänkte jag där, haha?). Även om det inte var så avskilt som jag trodde då vardagsrummet är precis utanför som ofta används och en TV, så trivs jag ändå. Jag möblerade i alla fall om idag och är väldigt nöjd! Jag är inte klar än, men tog en liten paus. ;) Vi har i alla fall hittat en garderob som är smidig för mindre rum som vi ska försöka införskaffa snart! :) 

Så det är typ det jag har gjort idag, haha. Fast bra blir det! ❤️ Imorgon ska vi åka och äta lunch hos farmor. Mys!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress