29 januari 2014

Irriterad.

Okategoriserat

Det är sällan jag lägger ut med negativa inlägg på bloggen, men nu måste jag bara skriva av mig innan jag blir fly förbannad!
 
Som vanligt efter jag har ridit går jag och duschar och som vanligt tar jag av mig mitt halsband som jag fick i konfirmationspresent och som jag har på mig varje dag. I måndags när jag var klar hoppade jag som vanligt i min onepiece, tog mina kläder och la halsbandet i min högra ficka, precis som vanligt. Ett tag senare bytte jag om och tänkte som vanligt lägga halsbandet i hyllan under natten där jag vet att jag har det, men det var inte där. Jag letade ett tag och hittade det inte. Letade igår också, men hittade inget vilket är ironiskt då mitt rum är väldigt städat för tillfället så det borde absolut synas. Idag fick jag nog och kröp bokstavligt taget omkring på golvet med ficklampa och letade. Jag har letat i alla rum jag varit i och tänkt igenom precis vad jag gjort. Är riktigt irriterad just nu och framförallt ledsen. För många kanske det här är en skitsak, men det är det verkligen inte för mig.
Moa <3

jag har tappat konfirmationsringen flera gånger. och jag förstår vad du menar. man får fullständig panik!! om du inte har hittat det än så kolla i väskor och om du la det någon annanstans när du duscha.. älskar dig hoppas du hittar det <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress