12 januari 2014

Hej mitt vinterland!

Foton

Även här föll snön igår och mer och mer har det kommit idag. ^^ För mig gör det inget att snön kom för vi har ju ändå vintermånaderna januari och februari kvar. Ska det vara kallt och mörkt i två månader till kan det likagärna komma lite snö och lysa upp i mörkret tycker jag. 

Imorgon är det ju skola och ridning igen. :) Vi har halvklasslektioner i musik en gång i veckan då ena halvan har musik måndagmorgon och andra halvan torsdagseftermiddagar. Efter jullovet bytte vi så nu är det min grupps tur att ha sovmorgon till 10.20 på måndagar! Dock missar jag första sovmorgonen för jag ska göra ett prov jag missade när jag var sjuk så jag börjar klockan 8.00 istället, haha. Surt, men så är det. 

Trevlig kväll! ❤️



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress