Hej!
Idag har jag tillbringat hela dagen (8.30-12.30) på min potentiella gymnasieskola, samma skola som jag var på öppet hus på för ett tag sen, den gamla skolan som jag skrev om. Alla nior som skulle prova på samlades i aulan för lite information och sen fick vi gå till det program vi ville prova på, i mitt fall det humanistiska programmet. Väl i ett klassrum fick vi ytterligare information och sen blev vi indelade i två grupper och fick en ordentlig rundtur av skolan. En riktigt fin och fräsch skola trots att den är väldigt gammal. Under dagen fick vi vara med en liten stund på tre lektioner; latin, människans beteende och svenska. Sen gick vi och åt lunch och matsalen var också bra. Det känns verkligen rätt det här, så jag är 99% säker på att det här är min skola. ♥
 
För övrigt har dagen varit lugn. Jag har tränat lite, mockat i stallet och kollat på alla mina dansuppvisningsvideos! Det är en hel del ska jag säga med tanke på mina 8-9 år inom dansen, haha. Jag måste erkänna att jag blir riktigt sugen på att dansa igen... Jag dansar fortfarande jättemycket, men på egen hand. Nästan all min konditionsträning består av dans och jag dansar ofta på uppträdanden i skolan o.s.v. Anledningen till att jag slutade var att jag inte längre utmanades och då tappade jag suget rätt rejält och då bestämde jag mig för ett uppehåll och se om jag saknade dansen. Vilket jag nu gör... Vi får se hur det blir, men jag är verkligen sugen!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress