Istället för att göra en "Dagens lista" så gör jag en "Gårdagens lista" eftersom, ett; det var en speciell dag igår och två; jag har sjukt tråkigt just nu! Haha.
 
Gårdagens humör: Glad såklart!
Gårdagens mående: Bra.
Gårdagens låt: MKTO- Classic
Gårdagens vill ha: Nya vaniljdoftljus.
Gårdagens klädsel: Svarta tights och en svart knälång klänning i en "rak" modell med lite knappar.
Gårdagens frisyr och accessoarer: Hög knut på huvudet, mitt vanliga vardagshalsband, stora runda örhängen med en stor pärla och min Calvin Klein klocka.
Gårdagens smink: Min vanliga bas och en lätt smoky eye med silver och svart.
Gårdagens längtan: 2014
Gårdagens planer: Nyårsfirande
Gårdagens beroende: Salta pinnar.
Gårdagens hiss: Att ett nytt år började.
Gårdagens diss: Att man lämnade ännu ett år bakom sig.
Alice

sv: tack sötis!
rolig lista!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress