1 januari 2014

1 januari 2014.

Foton

Hej!
Hur var ert avslut på 2013? ^^ Mitt var jättebra!
Vid 18.30 fick vi lite främmande och vi åt en jättegod trerättersmiddag, pratade och vid klockan tolv smällde vi massor av fyrverkerier! ♥
 
Som vanligt filmade jag och fotade massor och denna gång fotade jag för omväxlingsskull med systemkameran som mamma har. Jag hade en period då jag fotade allt med den, men sen jag fick min iPhone är det så smidigt att fota med den. Den tar bra bilder plus att bilderna kan gå direkt ut på bloggen utan större omständigheter. Jag blev i alla fall helt tagen av kameran igen, haha, och tyckte det var jättekul och att bilderna blev bra även om jag är långt ifrån att kalla mig "fotograf". Eftersom jag tycker att det är så kul att fota och filma, så undrar jag varför jag inte har skaffat mig en ordentlig kamera med filmfunktion? Knasigt. Det blir troligen ett av mina köp i år! :)
 

Idag har vi en lugn mysdag hemma, det behövs. ^^ Imorgon ska jag jobba på mammas jobb och hjälpa till med inventeringen och jobba eftermiddagen och kvällen och efter det ska jag till Rebecca och träffa henne, Ida och Frida och sova över där. ♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress