20 februari 2014

Onsdagen.

Okategoriserat

Hej!
Igår var jag ju som sagt på stan med farmor och syster och det var så mysigt. :) Vi fikade på ett jättemysigt gammaldags café som var en ombyggd "källarlokal" två trappsteg ned och farmor hade tydligen haft vänner i det huset så hon hade massor med mysiga minnen att berätta. Sen åkte vi hem till henne och åt mat och spelade kort. ^^

På kvällen så sov jag över med Hilda, därav det utgående kvällsinlägget, och det var så mysigt! Vi såg på massor av film, bl.a. Frozen, haha. Det är lite beroendevarning på oss två för låtarna kan vi i stort sett utantill så vi satt och sjöng med, haha. Låtarna söktes även upp på youtube sen och sjöngs med i ännu fler gånger. ;) Så film, prat och mys blev det. ❤️

Nu har jag precis tränat och nu ska jag nog sätta mig och knåpa på något smycke. :)

Kram.
Nelly

Så mysigt det låter ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress