Hej! 
Igår var det alla hjärtans dag och den började började bra då jag bl.a. fick lite oväntat mycket presenter av mamma, pappa och syster. Jag fick en sten med texten "Bästa syster" på, två små badbomber, en chokladask, en bok, en film, ett nagelset, ett läppstift och Victoria's Secret bodymisten "Love spell"i stor flaska! Hade den bara i liten innan. Min syster fick "Amber romance" och eftersom vi delar på alla VS kan man säga att jag fick den med. ^^ 

Skolan var också bra! Vi körde innebandy på idrotten och jag gjorde fyra (yey!) mål och så fikade vi med klassen. Mys! På kvällen mötte jag upp Frida och Ida och vi köpte pizza och myste. Vi såg på lite filmer, bl.a "Frost/Frozen"! Älskar filmen, så söt. Olof. ❤️ 

Nu har jag sportlov! ^^

Hoppas ni hade det bra! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress