1. Jag skulle aldrig göra ett seriöst duckface på foto. Jag tycker verkligen att det ser så tillgjort ut.
2. Jag mår bättre av att prata om mina problem och känslor än att hålla de inne för mig själv.
3. Jag älskar att inreda och förbereda saker. T.ex om jag ska ha middag med några kompisar hemma hos mig går jag all in och tänder ljus, dukar bordet extra fint och sätter på musik.
4. Jag gillar att ta hand om och ställa upp för andra och gillar att vara den som folk kan anförtro sig åt. Dock har jag fått kommentarer av både mina lärare och föräldrar att jag tänker FÖR mycket på andra, att jag måste få tid för mig själv också.
5. Jag sover i stort sett alltid med en värme-/vetekudde runt fötterna. Så mysigt! 
6. Jag har lätt för att lära mig språk.
7. Jag tror ofta att jag inte klarar av saker, men det visar sig alltid att jag visst klarar av det. 
8. Även om jag har svårt att klara av saker så finns det två saker där jag nästan aldrig får dåligt självförtroende; ridning och dans. Då känner jag mig självsäker för det vet jag att jag klarar av.
9. Jag ser jättemycket framemot gymnasiet även om det blir sorgligt att lämna klassen.
10. Jag är alltid noga med att passa tider och jag tycker det är respektlöst mot den som väntar att komma försent flera gånger i rad.

Så ja, här var den sista dagen på Tjugofemdagarslistan. Det har varit en kul liten utmaning. :) Vad tycker ni om det här? ^^ 
Nelly

Roligt att få veta mer om dej :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress