Kör en liten tag i brist på annat och alldeles för tidigt uppvaknande, haha. ^^

1. Har du några husdjur?- Ja, två kaniner, en sköldpadda och några fiskar.

2. Nämn tre saker du gillar.- Doftljus, fina skor och min säng. 

3. Hur är vädret just nu?- Ganska grått.

4. Vilken tid vaknade du i morse?- Typ 07.30... Usch.

5. När var senaste gången du duschade?- Igår.

6. Vilken var den senaste filmen du kollade?- Twilight- Breaking Dawn part 1

7. Vad står det i ditt senaste sms?- "Runt 13? <3" 

8. Vad har du för ringsignal?- Ett gitarrintro från en av mina favoritlåtar. 

9. Har du någonsin varit i ett annat land?- Japp! 

10. Gillar du sushi?- Inte en aning, haha, aldrig smakat. 

11. Vart köper du dina matvaror?- Ica/ Maxi

12. Har du tagit mediciner för att somna snabbare?- Nej.

13. Hur många syskon har du? - Ett, en lillasyster.

14. Har du stationär eller bärbar dator?- Bärbar.

15. Bär du glasögon/linser?- Nej.

16. Färgar du ditt hår?- Nej, har aldrig gjort det.

17. Har du planerat något idag?- Ja, lite shopping på stan med Lilly.

18. När var senaste gången du grät?- Förra veckan tror jag.

19. Vad vill du ha som pizzatopping?- Skulle vara så coolt med popcorn!

20. Hamburgare/cheeseburgare?- Hmm... Beror nog lite på, gillar båda.

21. Har du någonsin varit uppe hela natten?- Inte riktigt, men det har varit nära.

22. Vad har du för färg på dina ögon?- Blågrå skulle jag nog säga.

23. Kan du känna skillnaden på Cola och pepsi?- Ja, det tror jag nog. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress