Halloj! 
Nu sitter jag på bussen påväg hem så tänkte uppdatera lite. ^^ Dagen idag har bestått av två examinationer, en i samhällsekonomi som vi jobbat med ett tag och sen en om medeltiden. Båda två kändes bra! Sen hade vi eget arbete på engelskan och sen avslutade vi nämligen med Lilla Humdagen!
 
Humdagen är något som humanistlärarna ordnar för oss humanistelever med olika aktiviteter så att vi ska kunna umgås med varandra över årskurserna. ^^ Idag var det skattjakt på schemat och vi blev indelade i små grupper som vi sen fick olika ledtrådar till för att hitta skatten. Sen avslutade vi med fika! ^^ En väldigt rolig aktivitet och himla bra att öka kontakten med de andra humanisterna. 
 
Ikväll väntas ett dressyrpass, yey! ^^ 
 
Risgrynsgröt till lunch i skolan idag, så gott!
 


Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Åh vad kul med aktivitetsdag :) Hoppas ni hade roligt!

Sara

Vilken bra dag ! :) Så borde det varit när jag gick i skolan med :)

sofft.blogg.se

sv: Åh tack så mycket :D

Cornelia

sv: haha ja, han! Så snygg! :D

Emelie

Låter som du har haft en bra torsdag! :)

Linda

åh tack!:D

Bexollila

A ja hoppas också mina paket kommer snart :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så gott med gröt! :)

Emmelie

Ja det lät ju som en kul dag. Bra att lära känna varandra ut olika klasser också :-D

Rebecka

Svar:
Tack så mycket :) Är jättenöjd med dom!

Kram ♡

emelie andersson

sv: tack så mycket, det värmer <3

Emmy Lam

Risgrynsgröt <333

sv;
Jaaa, det får man ju! Skönt att du förstår mig i vilket fall som helst. Massa kramar!! ^^

Linnea

Hihi tack det ska jag göra! Ja visst var dom roliga! Startade morgonen med ett skratt!

Emma Grann Fotografi

Vad hungrig jag blev..

Sarah

Skattjakt lät ju jättekul :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress