Igår blev det som sagt julbak med mina fina humanistvänner Stina, Karin, Nora och Amanda! ^^ Det bakades pepparkakor på egengjord pepparkaksdeg (grymt jobbat Nora!), mozartkulor med nougat, mandelmassa och choklad och till sist simpla risbräck. Julstämningen var på topp och vi drack glögg, lyssnade på härlig julmusik och myste framför brasan.
 
Vi bytte även julklappar med varandra (vi drog en lapp för några veckor sen och så skulle man köpa till den på lappen) och gissade vem som hade köpt till vem. Stina hade köpt till mig och jag fick två dofljus och överstrykninspennor. ^^ Precis vad jag behövde!
 
Är så glad att jag lärt känna dessa underbara tjejer. ♥
 
 
fashion

Super gottt!! :D

Boel

Åh vad roligt :D

Sv: Vi hade tre olika lärare och en av de hade en intressant del sen resten hade bara tråkiga haha ;)
Jag gick inriktning kultur. Vad går du för inriktning? :)

Celine

Åh så mysigt!

Emelie

Åh, låter ju hur mysigt som helst! :D

Denise

Åh så mysigt! :D

Emelie

Åh vad mysigt! Låter som du hade en toppen lördag! Hoppas du har haft en riktigt mysig andra advent idag, kram på dig:)

Sarah

Så kul ni har haft :)

Linda

ser riktigt gott ut

Emmy Lam

Ååååh vad gott :D

sv;
Håller med, det är från en låt faktiskt! Jo tack, det hade jag, hoppas att du också hade det! Kram ^^

♫♪ sandra

mysigt!

Sara

Åh så otroligt gott och mysigt :)

emelie andersson

vad roligt med lite baktid med sina vänner :)
allt ser jättegott ut :)

sv: tack så mycket, alla verkade nöjd, även hästarna :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så mysigt! :)

Sanna Preifelt - JULKALENDER

Ååh vad mysigt det ser ut :)

emelie andersson

kolla in mitt senaste inlägg, du är utmanad :)

ebba

åh vad mysigt!

Life of Johanna

Så härligt och mycket gott med gjort

sofft.blogg.se

Mysigt :)

sv: Hehe ja visst de :) nu jag handlat in massa julklappar :)

Jessica Nyström

sv: Tack, vad glad jag blir! Ja men visst är konståkning fint, saknar så mycket att åka själv bara :/

Så mysigt med julbak!! Kram

Johan

Det låter som en riktig julmysdag. Härligt! Glögg kan man ju dricka hur mycket av som helst :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress