Fredag: Dagen idag har hittils bjudit på att jag råkade låsa in mina nycklar i mitt skåp, haha. Blev väldigt chockad, men köpte ett nytt och vaktmästaren klippte upp det. Det löste sig. :) Senare ska jag träffa Tilda! Vi skulle egentligen sett MAMA Awards 2014 som sändes för några dagar sen tillsammans med Laura, men för det första har Laura fått halsfluss och kan inte vara med och för det andra hittar vi inte galan på internet. :( Vi får se om vi hittar det, annars kommer vi ha himla mys ändå! ^^
 
Lördag: Julbak med mina fina vänner Karin, Nora, Stina och Amanda! Vi ska byta julklappar och baka massor. ^^
 
Söndag: Inget planerat i nuläget, förmodligen lite träning.
 
Hoppas ni får en fin helg! ♥
Emelie

Låter som en bra helg du kan se fram emot! :)

Life of Johanna

oh det är så störigt när sånt händer med låsa in nycklar, skönt det löste sig iaf. Låter som en bra helg

Amanda Jona [SPONTAN]

Det låter som att du kommer få en härlig helg :)

Emelie

Låter som en härlig helg :D

Boel

Tur det löste sig med skåpet, haha!
Hoppas du får en trevlig helg :)

Sv: Läs böckerna, väldigt bra! :D

Clara

Vilken mysig helg du har framför dig!

emelie andersson

sv: tack så mycket :D

Elin

Låter mysigt! :)

Cornelia

sv: JA super skönt! :D

Flisan

sv: javisst e dom :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress