Jag blev gråtfärdig, euforisk och tappade bokstavligt talat hakan när jag såg detta uppträdande! Jag blev så himla imponerad och stolt när jag såg detta och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Jag skojar inte när jag säger att jag satt med tårar i ögonen och log mig igenom hela numret.
 
SÅ HIMLA BRA. Gruppens rappare rappade något helt nytt och det var riktigt grymt (de går oftast under namnet AmeriThaiKong de där tre, haha) och remixen av deras debutlåt Girls Girls Girls som de släppte i januari förra året var så fräsch och cool!
 
Mark och Jacksons martial arts trick i slutet var ju bara för häftigt och så samspelt! De är så duktiga på det och blir så imponerad varje gång hur de bara slänger sig i luften. Älskade verkligen det här numret, nytt och fräscht, och hjälp vad de har utvecklats. Love it. ♥ 
 
Namn efter sånginsats:
BamBam
Mark
Jackson
JB
Jr.
Yugyeom
Youngjae (blond)
 
 
Flisan

sv: tack så mkt :D

ebba

svar: åh tack så mycket :)
ha en toppen kväll! kramis

Denise

Grymma på att dansa! :)

Sara

Vet precis den känslan ! Känner alltid så när jag kollar på dansgrupper. Jabbawockezz är min favvogrupp och oj vilka rysningar man får när de dansar :)

Sarah

Ja har aldrig hört talas om den gruppen :P

Boel

Himla bra!

Sv: Eller hur :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress