Godmorgon! ^^
Dagens planer är först skola, sen kladdkakebak till julavlustningen imorgon (helt galet att jag redan gått en hel termin på gymnasiet!) och ikväll dressyrpass på fina Gyspy. ♥ Sista passet på två veckor då de närmsta torsdagarna blir röda dagar. :(
 
Hoppas ni får en underbar dag, kram!
 
 
 
Källa: WeHeartIt.
Elin

Älskar quoten!

hanna

gillade den där texten! så sann!!

Life of Johanna

Låter som en mysig torsdag

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad roligt att baka:)

bexollila

ja eller hur ja älskar skor ! vill ha alla :D

Alice

Noom vad gott med kladdkaka!

emelie andersson

sv: ja jag tycker att det är så jobbigt :( kollar gärna bort om jag kan ;)

Jessica

mums med kladdkaka! Ellerhur! tiden bara flyger iväg!! :O

Sara

Låter som en perfekt dag ! Och vilken underbar text :)

Boel

Super bra bild! Mys med bakning också :)

Sv: Tack för dina idéer till önskeinlägg :D

Emmy

Yay julavslutning <3

sv;
Det bliir det nog och jag hoppas verkligen på det allra bästa - vad det nu blir!! Kram :D:D

Sofie

Baka på :D

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Åh vad härligt med det stundande jullovet! :)

Emmelie

Va skönt med lite jullov :-D

Sarah

Så tråkigt att de inte blir dressyrpass på 2 v :/

Flisan

sv: ja super taggad :D

bexollila

sv ja jag är typ helt kär i min nya header haha

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress