Åh, får en sån nostalgi av att lyssna på E.M.D.! De var bokstavligt talat hela min barndom, haha. ^^ Älskar när man hittar gamla låtar man inte lyssnat på på ett tag. Älskar deras egna låtar, men denna cover är ju bara rysligt bra!
 
Fina E.M.D. Har alltid varit ett av mina favoritband om kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, hihi. ♥
 
Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ja håller med, det är kul att lyssna på gamla låtar som har extra mycket betydelse för en:)

Jessica

haha åh dom är ju så gulliga :D

bexollila

ja jag älskar jumpsuits :D

emelie andersson

åh dem är så bra :D och jag gillar verkligen deras version på den låten :)

sv: så himla bra :D hoppas du hittar den perfekta julklappen.

Nelly ♡

Sv: Ja, eller hur är den?!

EMD är en av mina favoriter också, älskar denna låten!:)

Anonym

Sv: tack det ska jag :)

sofft.blogg.se

Riktigt bra låt!

sv: Jaa verkligen :D

Sara

Ja att lyssna på gamla låtar är så mysigt :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Haha åh älskade E.M.D när jag var liten ;D

Sarah

Ja tkr att EMD e bra :)

F E L I C I A

Lyssnade också på deras julskiva idag!!

Denise

Så roligt när man hittar sina gamla favoriter som man nästan glömt bort! :D

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Åh, gud det var verkligen längesen!

Life of Johanna

Javisst är det en bra ide! :)

Emmy Lam

De sjöng ju riktigt braa, jag tyckte om dem även fast jag inte lyssnade särskilt mycket!

sv;
Jaaaaa åh, så obeskrivligt skönt eftersom öroninflammationen var så onödig! Blev tjurig haha. De var verkligen jättefina. Kram ^^

Elin

Himla skön låt!

Boel

Åh E.M.D <3 Lyssnade på de så otroligt mycket när jag var 13-14 haha ^^

Sv: Men visst är den! Ulrik är väldigt duktig :)

Nelly

Aw, lyssnade också en del på EMD när jag var yngre - nostalgi! ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress