Glad Lucia på er! ♥
 
Vaknade upp till snö idag, himla underbart! Det är inte mycket, men lite i alla fall. Hoppas det kommer mer! ^^
I ren lucia- och nostalgianda, tänkte jag bjuda på en video som jag gjorde förra året från min sista luciakonsert i musikklass. Det var så roligt och vackert och jag saknar det så mycket. Det var en härlig tid. ^^
 
Senare idag väntas jobb mellan 12-15. Jag ska jobba med Molly som jag jobbade med i somras och då vi nu går på samma skola har vi blivit väldigt bra vänner och det är ju lite extra kul! Havrekaksbak ska det också bli. :)
 
Hoppas ni får en fin lördag och lucia! ♥
 
Av någon anledning kan jag inte centrera mina VideofyMe-videos. Himla lustigt. 

Elin

Åh, så mysigt :)

Hanna

Men åh vad fint! :D älskar lucia !

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad mysigt :)

Malin Lindgren

Vad mysigt med snö, vi har inte fått någon snö alls, bara kallt o mörkt där jag bor!
Vart bor du? :)

Jessica

så fint :)

Flisan

sv: hehe tack :P

Emmy

Glad Lucia på dig också! <3

sv;
Tack snälla för din omtanke, det är bättre idag. Massa kramar!!

Life of Johanna

Mysigt och vakna upp till snö :)

Elin

Så mysigt :)

Boel

Glad lucia på dig! Vaknade också upp till lite snö, hihi ^^
Hoppas du får en fin dag!

Sv: Ja, det är så himla vackert <3

emelie andersson

sv: ja det kan jag hålla med om, och särskilt när man inte kommer på något :(

MATILDA

så mysigt! :)

Celine

Så mysigt!

Josefine

Vad jobbar du med?

sv: Ja det var mysigt :)

sofft.blogg.se

sv: jaa speciellt när det inte finns snö hemma :)

Sarah

Vi fick redan snö igår kväll :/
Va kul att baka :)

miningalinn

Lucia är så fint!

sara

så vackert!

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Åh, vad mysigt med luciafirande :)

Denise

Vill också att det ska vara snö häär! :(

hanna

åh så mysigt :D
jag hann inte se något lucia tåg :/

Beatrice Johansson

Så roligt med lite snö:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

Linda

va trevligt!:D

Sara

Så mysigt med snö, det vill jag med ha :)

Frida Christina

Tack så mycket :) Ååh! Skulle behöva få lite mer julkänsla! Är en massa pynt och dekorationer överallt men det känns inte lika juligt när det lixom är rätt varmt, soligt och ingen snö:p

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress