Var och tittade på julklappar igår med fina Lilly och har nu hittat till hälften av de jag ska köpa till så det känns bra! ^^ Då jag inte köpt något till mig själv på väldigt länge och de hade billiga snycken på både BikBok och Ur&Penn så slog jag till! Ville ha några nya vardagsörhängen och hittade många fina samt en ring. ^^ 





Marie

Många fina smycken =D

sofft.blogg.se

Riktigt snygga smycken :D

emelie andersson

åh vilka söta smycken :)

sv: tack så mycket :)

Sara

Snygga smycken :)

ebba

så fina!

svar: åh tack :)
kramis

Johan

Hm, ja, jag måste ta tag i det där med julklappar lite mer seriöst nu... :P

SV: Haha ja, visst var det? Tycker jag fick till det ganska bra där :D

MATILDA

vad fina smycken :)

♫♪ sandra

- samma här. så bra och fint!

Life of Johanna

Skönt att du hittat många av dina julklappar och skönt och köpa lite till sig själv

Sarah

Va kul me nya smycken :)

Maria Karlsson

Snygga smycken :D

sofia

vad fina :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med liten nytt :)

Hanna Andersson

Fina smycken!!

Linda

jätte fint!:D

KMStyle

många fina :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress