Godkväll! 
Dagen idag resulterades i besök på tre olika stränder med lite fika, stenplockande och bad för pappa och systers del. Vi stannade även vid ett boktält där jag fick med mig en bok och även vid en hann vid Ale stenar. När vi kom hem sen tränade jag lite lätt och efter kvällsmaten tog vi en promenad i vårt vackra område. Det är så fint, havet och massor av söta, pittoreska hus. ❤️ En vacker dag bosätter jag mig här.

En bra dag! Enda nackdelen är att det blåser så himla mycket här. Det får man ju såklart räkna med, men idag var det verkligen hemskt! Som grädde på moset har jag fått ont i halsen och jag gör allt jag kan för att hålla mig varm och frisk, inte en chans att jag ligger sjuk första veckan på gymnasiet! Blåsten var ju då inte till min fördel, haha. Klär jag på mig och dricker Molkosan så klarar jag mig nog! ^^ Hoppas bara jag känner mig så bra att jag kan bada någon dag!

Nu ska jag lägga mig, vi får se vad som händer imorgon. :) Vädret ska vara sådär med både regn och åska så vi får se. Även ikväll drabbades vi av det.

Godnatt och sov så gott! ❤️

Tre snabba från idag, mer kommer självklart när jag kommit hem!





Inga-Linn

Härligt med ständer men inte med halsont:( hoppas de går över.

Sv: ja det är tungt.

fashion

Sista bilden var super finn! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag är så avis på dig. Det var inte längesedan jag var i Skåne, men jag vill tillbaka.

Sarah

De e så himla mysigt o va på stranden :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress