31 augusti 2014

Nya naglar!

Naglar

Hej! 
Nu är jag hemma! Idag var vi hos mormor och morfar och hjälpte dem att renovera lite och sen åkte vi till min mosters salong där mina naglar fräschades till. :) Har haft mina gelénaglar med havsgrönt glitter sen vi åkte till London, alltså i över två månader, och de var riktigt långa nu. De har hållt väldigt bra för att suttit så länge, men nu började de gå sönder lite och var opraktiskt långa.

Vi gjorde inget nytt gelé den här gången utan bara snyggade till och lackade dem samt lagade två naglar som spruckit i nagelbädden. Himla bra lagning, det syns knappt! Bara för att moster har fått nya stämplar stämplade vi ett par små fötter på varje ringfinger, ett vitt par och ett svart. ^^

Jag vet att många undrar om mina gelénaglar är mina riktiga naglar, och ja, det är dem. Jag har aldrig byggt på gelé för att få dem längre, utan alltid lagt gelén ovanpå min riktiga nagel bara för att stärka dem. Så ja, det är mina naglar helt och hållet.

Översta bilden är på mina naglar innan jag tog bort gelén. Där ser man verkligen utväxten mellan gelén och nageln, haha, inte snyggt. Den nedersta bilden är efteråt.



Himla roligt att ha en moster som är både frisör och nagelteknolog. ^^ Tack moster. ❤️
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snyggt! Vad bra att ha en så nära släkting som kan fixa åt en:)

Flisan

sv: haha tack fast hade en sjukt tråkig jobbdag :P

Josefine ♡

Jätte fina bilder! :)

sv: Ja det var jätte läskigt faktiskt, har lite ont i huvudet nu bara :/

Malin Johansson [ PINKPIERCING ]

Min moster är bara frisör, så det betyder billiga frisörbesök :)

svar: Tack, men jag mår lite bättre som jag skrev i senaste inlägget :p

LIENE

De andra var jättefina, fast de första med :)

Alice

Helsnygga naglar!

Sara

Väldigt snygga naglar :)

maja söderberg

snyggt det blev :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Så fina naglar :)

Emelie

Så snyggt :)

MALIN

Dom blev ju hur fina som helst!

NICOLE

Åh förstår att det är underbart :D Min ena faster är frisör, och min andra är hudterapeut och massös så jag har det rätt bra jag med :D

Vad snyggt det blev förresten :D

fashion

Så fint! :D

Josse

Snygga!

Aili

Så sjukt fint! :)

KMStyle

fina!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress