Blir en hektisk, men rolig, vecka och det skulle inte förvåna mig om jag lyckas planera in något mer, haha! ^^ 

Måndag (idag): Ska ta ett träningspass och på kvällen ska jag träffa några vänner som ska tälta. Dock ska jag inte tälta då jag ska jobba tisdag, men det blir såklart mysigt ändå! 
 
Tisdag: Jobb 8.30-15.30. Efter jobbet ska jag möta upp Tuva från min f.d parallellklass och umgås. 
 
Onsdag: Jobb 8.30-15.30, på kvällen marknad med familjen och Lilly.
 
Torsdag: Mot Eskilstuna för att se Robin Stjernberg på Rix Fm festival! Varken jag eller Lilly är inte hemma när han kommer hit, så vi får dra dit istället. ^^ Över ett år sen jag såg honom sist.
 
Fredag: Jobb 8.30-15.30. Sista jobbdagen för denna sommar!
 
Lördag: Inget planerat än så länge. 
 
Söndag: Jag och familjen åker till Österlen en vecka och avverkar också min fasters och farbrors 50-årsfest med glittertema!
Sofia

Tack :D

Juliaj

Men det är ju roligt att det händer saker :)

jessy

Låter som en toppen vecka! :) SV: Ja usch haha, men idag regnar det lite här iallafall! så det är skönt det :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ja du har mycket skoj framför dig ser jag:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress