7 augusti 2014

Marknad!

Värt att minnas

Igår var jag som sagt på marknad med familjen och Lilly. Det var jättemysigt och lite fynd fick jag med mig! Ett linne med Johnny Depp för bara 20 kr, lite smyckessaker och en present till min kusin som fyller år snart, bilder kommer (dock inte på presenten såklart). Munkar blev det ju självklart också! Mysig kväll var det i alla fall! ^^ 

Nu ska jag läsa lite bloggar för det har jag inte gjort på hela veckan och träna. Imorgon är det sista dagen på jobbet! Lite blandade känslor faktiskt. 

Ha det bra! ❤️




Sofia

Tack! :D

Anita

Åh så mysigt :D

fashion

Super gott :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja, hela Österlen är tokvackert. Vad roligt att du ska dit:)

Inga-Linn

Vad roligt med marknad!:D
Sv: Ja, det har jag verkligen!:D

MartinaOlsson

sv; tack! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress