Hej! 
En rätt så bra måndag idag! Började läsa Människans Språk idag (vi humanister läser det) och det låter som en himla intressant kurs! Dagen flöt på, det blev frozen yoghurt på håltimmen, och sen slutade vi 13.45. Jag hade kollat upp en buss som gick 14.12 som jag hade tänkt åka hem med, men när jag kom till resecentrum går inte den bussen! Istället går det två stycken, exakt samma linje och exakt samtidigt, 40 minuter senare! Alltså, vad?! Det är långt ifrån första gången bussarna inte kommer som de ska och jag blev så förbannad. Det var lite droppen idag faktiskt och jag som väldigt sällan svär hävde ur mig en harang av svordomar sen när mamma som tur var var i trakten och kunde hämta upp mig. Usch och fy för kommunaltrafiken alltså. Det är så irriterande när man verkligen är beroende av den och den inte håller vad den lovar. Usch. 

Nog om det! Vi har länge pratat om att byta mobiler här hemma då mammas och systers mobil knappt går att ringa med och det är det ena problemet efter det andra (pappa har mobil från jobbet). Min iPhone 4s har även den börjat ge sig och krångla med högtalare m.m efter två år+ att mitt abonnemang gått ut. Så idag tog vi tag i det och åkte till Telenor och fixade det! Så om några dagar/början av nästa vecka kommer en guldig iPhone 5s hem till mig! ^^ De hade den inte hemma just nu, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! 



Källa: Google.
MALIN

Vad roligt med en ny mobil! En sån hade jag också velat ha :)

Ellinor

SV: Det var det också!
Härligt, jodå det är bra med mig, hoppas din start på veckan har varit bra! :)

Sarah

Kul :)

Anita

Härligt med ny mobil!! :-)

Anita

Härligt med ny mobil!! :-)

Emelie

Najs med ny mobil! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag ska också byta till den där snart. Så himla snygg:)

Emelie

Va roligt med en ny mobil!!:)

Emma

Åh, så roligt med ny mobil! :D köpte mig en ny för en månad sen jag också, men för mig blev det en iPhone 5. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress