Dagens humör: Jätteglad!

Dagens mående: Supermegajättenervös!

Dagens låt: Imagine Dragons- On top of the world

Dagens vill ha: En bra första dag!

Dagens klädsel: Svarta jeans med hög midja, min blå blus från Österlen instoppad och ett par enkla ballerina.

Dagens frisyr: Utsläppt med hårspänne.

Dagens längtan: Att börja gymnasiet.

Dagens planer: Börja gymnasiet! 

Dagens beroende: Vatten.

Dagens hiss: Ganska uppenbart. ;)

Dagens diss: Hmm... Dagen skulle ha toppats med ridning, men har ju bytt grupp så får vänta till torsdag. 

8.30 börjar jag och är så nervös, men taggad! Ska möta upp Nora strax som nu är min klasskompis och inte längre min parallellklasskompis! ^^ Nu rider vi även i samma grupp igen, superbra. 

Berättar allt om första dagen när jag kommer hem! 

Ha en superbra måndag, oavsett om du börjar skolan eller ej! ❤️
Inga-Linn

Kul lista!:)

Sv: Jasså, äru taggad?:)

milina.blogg.se

kul lista :)

fashion

Kul att läsa! :)

Ebba ♥

Kul med gymnasiet, ha en bra dag!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress