19 augusti 2014

Dag två!

Okategoriserat

Hej!
Andra dagen av gymnasiet avklarad. Den började med att vi fick våra skåp och sen blev vi indelade i små grupper om fyra, två ettor och två tvåor från HU, och tvåorna intervjuade oss om lite fakta om oss. Det ska de sen läsa upp för alla andra på linjen på programdagen på fredag, haha. Lite annorlunda sätt att presenteras på. Sen visade de oss runt på skolan och vi gick en liten tipspromenad. Vi hade även mentorssamtal och det kändes jättebra.
 
Efter lunch när vi slutade stannade några av oss kvar och pratade en stund, jättekul! ^^ Sen gick jag och en tjej i klassen en sväng på stan och köpte lite skolgrejer som behövdes och sen åkte jag hem.
 
Imorgon och på torsdag jobbar vi enligt schema (blir spännande att hitta till alla salar, haha) och på fredag ska vi som sagt umgås med alla på hela HU-linjen. På fredagkväll har även några tvåor och treor anordnat en "insparkningsfest" för oss. Vi ska spela brännboll och göra lite aktiviteter. Lära känna alla helt enkelt. ^^
 
Det känns så bra, det är så härlig stämning och alla pratar med alla. ^^ Härligt. ♥
 
milina.blogg.se

härligt :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Låter som du hade en bra dag! :)

Amanda

Jag hade också min andra dag i dag, skönt idag när man kände igen några haha:)

Josefine

sv: Tack, ja det hade jag :)

Ellinor

SV: Tack så mkt! :D

Hoppas din dag varit bra :)

fashion

härlig dag :)

Anita

Spännande med ny klass å så :D

Sarah

Så himla kul me en insparksfest :)
Brännboll e ju jättekul :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress