Sådär! Nu har jag bytt teckensnitt på bloggen till Apple Chancery då Mac inte kunde visa det tidigare jag hade. Jag hoppas nu att så många av er som möjligt kan se detta nya för av egen erfarenhet tycker jag det blir mycket roligare att läsa om det är ett fint teckensnitt! :) 
 
För övrigt idag så har jag tränat och ikväll sover jag över hos Hilda! ^^
 
Ha en bra lördag. ♥
Sandra

ha en toppen dag :D

fashion

Hoppas du har en bra dag!
Fint! :D

milina.blogg.se

nice :)

Josefine

sv: Ja det är skönt :)

Aili

Låter som en bra dag! :)

fashion

Hoppas att du har haft en bra dag! :D

Linda

Sv: tack :D

Sara

Hoppas du får en underbar söndag :)

Ellinor

SV: ja hur gullig som helst!

Har din söndag vart bra än så länge? :)

Amanda

Sv: Det var det hihi

Ellinor

SV: Åh jag vet! Hur gullig som helst! :D

Hoppas din söndag är bra! :)

Emelie

Ser najs ut! :D

Alice

Så fint teckensnitt! :D

Emelie

ser bra ut! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress