Oj oj, vilken gårdag. Det är nästan skrattretande hur mycket otur min familj hade igår, haha. 

*Började med storstädning som inte riktigt gick som planerat och slutade i en mindre katastrof.

*Fick senare reda på att min älskling har avlivats och jag gjorde inte annat än gråta.

* Syster åkte iväg på sin ridlektion och slutade med att hon var tvungen att åka till akuten efter en avramling in i ett hinder. Hon och pappa satt där från 16.30-23.00 och hon fick morfin och panidol och jag vet inte vad för att dämpa smärtan medan de väntade. Som tur var, var armen "bara" bruten och hon slapp opereras, något vi oroade oss för. Ingen av oss kom i säng förens tidigast 24.

Usch, den 17 april 2014 blir en dag vi sent glömmer. Någon som satte guldkant på dagen trots eländigheter var min fina vän Rebecca som trotsade regn och mörker och kom förbi klockan 21 och muntrade upp mig. Hennes söta hund var också med så vi satte oss på altanen och bara pratade och lyssnade på regnet. Så mysigt och så gulligt av henne. ❤️



Inga-Linn

Usch vilken jobbig dag!:((

Inga-Linn

Usch vilken jobbig dag!:((

Alice

sv: aww tack sötis! vad gullig du är!
nej gud vad otur!! hoppas din syster blir bättre fort i armen!

Anita

Vilken jäkla dag :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress