Hej!
Idag var det nationellt prov i kemi, tre olika delar från klockan 8.30-12.30. Segt, men det kändes som att det gick bättre än väntat! ^^ Efter det fick vi sluta och då umgicks jag med Tilda och övade inför musikcafét imorgon kväll! Vi ska dansa och det blev ju succé förra året så hoppas att vi lever upp till förväntningarna i år igen. ^^ Jag ska även sjunga med fina Vilma och Lilly ska kompa oss på gitarr.
 
Just nu håller jag på att plocka fram kläder och diversesaker inför imorgon som behövs. Först blir det heldagsrep inför musikalen med parallellklassen, sen hem några korta timmar för att sen åka till kyrkan för genrep och vid klockan 19.00 är det dags. Fullt ös medvetslös! Ska fixa lite tidsinställda inlägg, men hoppas jag hinner blogga lite i alla fall. :)
 
 
 
 
 
 
Sara Håkansson

Sv: Jo tack, min dag har varit bra :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress