Hej hej!
Nu är påskhelgen slut och den har varit bra!
I fredags kom kusinerna hit och då tog vi det lugnt och bara myste. En promenad med lillhästen blev det också. :) Igår målades det ägg och letades påskägg och som vanligt hittade jag mitt sist, haha. Sen bar det av till golfklubben med lite fler släktingar för att äta lunch och efterrätt och sen hem till pappas faster för att fortsätta umgås. Vädret var helt perfekt, det kunde inte vara bättre! Vissa gick barbent och jackan behövdes inte, så härligt. ^^
 
Kusinerna åkte hem för ett tag sen och jag saknar dem redan. ♥ Jag har hunnit med ett träningspass samt hjälpt syster med lite saker hon inte klarar av själv med sin brutna arm. Usch, stackare. ♥ När mamma slutar jobba vid tre bär det av till mormor och morfar för att träffa mina andra kusiner och äta middag med dem! ^^
 
Har massor av härliga bilder att dela med mig av också!
 
Hur var din påskhelg?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress