Hej!
Dagen började med utdelande av roller till muskalen! Jag har ingen roll, men det var heller inte något jag var ute efter, jag är koreograf tillsammans med tre tjejer till! :D Så nöjd, det ska bli så kul, och jag har även fått uppdraget att lära ut Single Ladies-dansen eftersom jag kan den, haha. Det är fortfarande lite småroller som inte är helt skrivna än eller satta, så kanske får en av dem ifall jag vill. Vilka som ska sjunga solo och såna grejer har vi inte heller fått reda på än. Ja, det var det roligaste i skolan den här måndagen. :)
 
Resten av veckan ser ut såhär:
 
Tisdag: Nationellt prov i NO, kemi. Slutar vid 12.30 (yey!) och då blir det dansrepetition med Tilda inför musikcafét.
Onsdag: Heldagsrep (8.30-14.30) med musikalen. På kvällen genrep inför musikcafét och klockan 19.00 smäller det!
Torsdag: Heldagsrep med musikalen.
Fredag: Sista dagen innan lov!
 
Så ser det ut på ett ungefär. :)
Hade dressyrpass idag också med fina Blackburn och det gick så bra! Vi övade på programmet vi ska rida upp (alla valde LB:1) och han var så fin. Lydig, perfekt i form och hand och vi hade ett härligt samspel. Mycket bättre än förra veckan, vilket team! ♥
 
 
Celine

- Men absolut! :D

Celine

- Men absolut! Känns helt overkligt!

Sara Håkansson

Härlig blogg!
Haft en bra start på veckan?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress