17 april 2014

Godmorgon!

Foton

Godmorgon! 
Ligger här bredvid två sovande brunetter så tänkte att jag kunde uppdatera lite när jag ändå är vaken. Igår cyklade jag och Frida in till centrum och köpte mat och frukt till kvällen. Härligt med en cykeltur! Vi tog även en liten promenad med ponnyn och lite senare gjorde Ida oss sällskap och vi åt och pratade och hade det allmänt mysigt. ^^

 Sen somnade vi och jag som låg ytterst fick uppleva hur det kan vara att ha katt på nätterna, haha. Hon la sig både tvärsöver, bredvid och på mig och var inte rädd för att breda ut sig. Tur att man är djurvän. ❤️

Idag blir det storstädning i hela huset inför påskhelgen och då är massor av grejer inplanerade! Imorgon kommer mina kusiner Emil och Jens och stannar övrig helgen och då ska vi hitta på lite grejer, bl.a. äta middag på restaurang. ^^





Anita

Härligt :D

Kashma Izat

MUMs jordgubbar med choklad!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress