Jag blev utmanad på Instagram att skriva tjugo fakta om mig själv. Tänkte att jag kunde göra en lite annorlunda variant och göra utmaningen här istället. ^^ Enjoy!
 
1. Jag valde självmant att ha husets minsta sovrum. Jag offrade då mitt dåvarande sovrum med inbyggda garderober och altandörr (hur sjutton tänkte jag?!).
2. Jag är ändå väldigt nöjd med mitt rum jag har idag, det finns för- och nackdelar med båda.
3. Jag har väldigt lätt för att rodna.
4. Därför går jag ibland under smeknamnet "Flamman" bland mina närmsta vänner.
5. Jag har spelat tennis.
6. Jag övertänker lätt saker.
7. Jag skrattar ibland åt mina egna skämt...hehe.
8. Jag har sju kusiner.
9. Jag är kvartsfinsk (min mormor är finsk och min mamma halvfinsk).
10. Drömmen är att bli en riktigt bra författare och få en av mina böcker producerad till film.
11. Jag är rätt blödig och gråter väldigt lätt till filmer, både sorgliga och lyckliga.
12. Jag har jättemånga smeknamn på mina kaniner.
13. Jag hade en period då jag höll på väldigt mycket med yoga.
14. Jag tycker att brittisk accent är så gulligt, dock inte den där "jättebreda" när man knappt hör vilka ord som uttalas.
15. Jag har fräknar som går som ett band över min näsa.
16. Jag är så avundsjuk på killar som har långa ögonfransar..
17. Jag är fascinerad av vattendjur.
18. När jag var lite kröp inte jag, jag hasade fram på rumpan.
19. Jag har åkt buss till Frankrike där vi var på Disneyland och sen vidare till Spanien.
20. Jag är högerhänt, men kan bara knäppa händerna på vänster hand.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress