3 september 2013

Vila i frid.

Värt att minnas

Hej.
Jag vill inte gå in på det för mycket just nu men under några dagar kanske jag inte kommer att vara så där överaktiv på bloggen. Idag fick jag nämligen reda på att min farfar gått bort i natt. Det var verkligen en chock för han var pigg och glad och låg inte på sjukhuset och led. De anar att det var något med hjärtat. Det som var bra var att han dog lugnt och inte led innan. Jag har samlat mig nu och ville bara berätta vad som hänt ifall ni undrar varför jag inte är så aktiv. Jag kommer börja blogga normalt sen när jag känner mig mer okej, men nu känner jag mig inte så kapabel till att skriva peppande och positiva inlägg som jag brukar då jag oftast väljer att fokusera på just det positiva. Hoppas ni förstår.
 
Vila i frid, världens bästa farfar. ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress