19 september 2013

Speciell helg.

Okategoriserat

Hej!
Jag har verkligen försökt att ladda upp bilderna från löshoppningen från mobilen, men appen vägrar samarbeta! :( Jag ska försöka fixa det så snart jag kan. Idag var det skola som vanligt och den var bra. På spanskan håller vi på att göra en liten pjäs i små grupper i Perfekt form och vår blir jättebra och rolig, haha. Sista lektionen hade vi vårt första riktiga prov sen vi började skolan, ett SO-prov om Hinduismen. Det gick bra, det svåraste var att begränsa sig så man inte skrev för mycket, haha. ^^
 
Den här helgen blir lite speciell. Ikväll kommer mina kusiner Emil och Jens med familj och stannar till lördag eller söndag. Imorgon är nämligen farfars begravning. Därför är jag ledig från skolan imorgon. Jag ska läsa en text som jag har skrivit och efteråt blir det fika hemma hos oss. Jag vet inte riktigt hur mycket tid eller känslomässig ork jag kommer ha att blogga den här helgen, men jag fixar lite tidsinställda åt er ifall att. ♥
 
Ha det bra!
Kram Lallizz.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress