27 september 2013

Snart dags!

Värt att minnas

Första inlägget från min nya dator, yey!
 
Hej!
Idag är det fredag och det är bara en dag kvar till klassresan till Malta! ♥ Kan knappt förstå att det är sant, det ska bli så himla kul! Vi har räknat ned dagarna och timmarna ända sen det bestämdes att vi skulle till Malta och vi har samlat in pengar i flera år. Det ska bli så kul, fem dagar i paradiset med världens bästa klass! :D Det vi vet just nu är att vi ska sjunga i en kyrka där kanske en kanal från den maltesiska tv:n ska komma och filma oss (!) och att katamaranen är bokad! För er som inte vet vad en katamaran är, så är det en stor båt som glider fram på havet så att man kan hoppa i och bada. :) Sen ska vi nog göra lite fler utflykter och sjunga liter mer.
 
Bilden är från Google!
 
 
 
På söndag morgon träffas vi klockan 4.00 och åker gemensamt upp till flygplatsen. Där blir det incheckning och sånt och 06.30 lyfter vi! Hemresan sen sker på torsdagkväll då vi landar i Sverige runt 23.30... Sen har vi skola nästa dag... Vi kommer inte vara hemma förens typ 01.00, men vår mentor som ska med har i alla fall gett oss en halvtimmes sovmorgon på fredagen. :) Skönt att det är helg sen.
 
Jag har fixat några tidsinställda inlägg som kommer att komma upp under veckan och jag håller fortfarande på med det. Förhoppningsvis hinner jag fixa så att det kommer upp ett varje dag! :) Jag tror tyvärr inte jag har möjliget att blogga på plats, men ett rejält inlägg med massor av bilder kommer när jag kommer hem! ^^ Nu väntas det trevlga gäster och middag!
 
Trevlig helg! ♥
 
Nelly

Så härligt! :D

Nelly

sv. appen heter "europeiska sjukförsäkringskortet" :)

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

FlizanLizan

sv: ja super kul :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress