1 september 2013

Nostalgikväll!

Okategoriserat

Hej!
Gårdagen bjöd på massor av kul då mina fina vänner Jonna och Lilly kom hit på en filmkväll! Vi grillade och åt god mat. Till efterrätt åt vi mintchokladmousse som jag gjort och som tur var omtyckt av alla. :) Filmmässigt så körde vi på lite nostalgi och såg på Camp Rock, haha, dels för att Jonna aldrig sett den och dels för att det är nostalgi på hög nivå. Många skratt bjöd den på, har inte sett den sen jag var typ tio och jag minns hur coola jag tyckte alla var då, hihi. Vi såg den med svensk dubbning för det var alltid det man såg den på som liten och det visade sig att Eric Saade och Robin Stjernberg gjorde två av de svenska rösterna i killbandet The Jonas Brothers! Sen körde vi vidare på High School Musical, haha. Nostalgikvällar behövs! Tack tjejer! ♥
 
Idag ska jag bara ta det lugnt, plugga lite och tagga inför skolan och ridningen imorgon :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress