Hej! 
Igår var jag med Lilly och vi hade som vanligt jättekul! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, skrattade och plöjde igenom några avsnitt av Teen Wolf. ^^ Mysig kväll! 

Idag var jag och familjen och tittade på kläder till farfars begravning på fredag. Jag hittade en fin klänning som jag tycker om, men det är jobbigt att tänka på i vilket sammanhang den ska användas. Bild kommer. :) 

Efter det åkte vi till Media Markt och tittade på en ny dator till mig. Vi köpte ingen, men hittade en som verkar passa så vi får se när och om vi köper den. Min nuvarande dator är en rosa "minidator" som jag har haft sen jag gick i femman. Det är inget fel på den, den är bara seg, men jag känner personligen att jag måste uppdatera mig då jag haft den så länge och har andra behov av en dator än jag hade då. :)

Imorgon är det skola och sen hoppning på Donatello! 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress