12 september 2013

Hiss och diss!

Hiss och Diss.



Tänkte börja med att köra på "Hiss och Diss" lite då och då. Tycker det är en lite kul idé! :) Vi kör på redan nu med de första! 

Hiss 
Min första hiss går till tv-serien Teen Wolf! Jag började titta förra helgen och är helt fast. Den är väldigt spännande och även lite läskig. Trodde inte jag skulle klara av att titta då jag är väldigt lättskrämd och även om jag sitter med kudden framför ansiktet då och då, så funkar det bra! ^^ Serien handlar, i korta drag, om den lacrossespelande ungdomen Scott McCall. Under en kväll i skogen med sin bästa vän Stiles Stilinski, blir han biten och blir en varulv. Han kämpar med att anpassa sig, men blir kär i den nya eleven Allison Argent vars familj döljer en stor hemlighet för henne: De är varulvsjägare.

Superbra serie som är helt klart sevärd! 

Diss
Min första diss går till magont. Jag hade så himla ont i magen idag, riktig magknip, och det blev inte bättre av att jag inte åt så mycket till lunch och att det var massa lektioner kvar. Det första jag gjorde när jag kom hem var att sträcka ut mig på soffan efter alla stillasittande lektioner samt ta något att äta! 


Bilden är från Google.
FlizanLizan

Sv: ja den var superbra :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress