14 september 2013

Bra dag!

Okategoriserat

Hej!
Gårdagen med Frida var kul! ♥ Vi såg på film och pratade massor. :) Runt klockan 23 tog jag moppen hem och det var jättemörkt och dimmigt... Som tur är, och nu överdriver jag inte, så tar det ungefär max 40 sekunder från henne till mig, så det gick bra. ;) När det är så korta avstånd brukar jag ofta gå eller cykla, men nu när det var så sent så kändes det inte särskilt lockande. 

Idag har jag och syster städat hela huset inför nästa helg medan mamma och papps var i farfars lägenhet och rensade ut det sista. På fredag är nämligen begravningen och vi ska ha fika här hemma så vi städade så mycket som möjligt idag. På torsdag kommer mina kusiner Emil och Jens med familj och de stannar troligtvis till söndag. :) 

Idag har jag hunnit med mycket! Städat huset med syster, pluggat, börjat på ett armband (känner att inspirationen är tillbaka igen!), målat naglarna och tagit det lugnt. Runt klockan 18 kommer Lilly hit och vi ska mysa och se på Teen Wolf! 

Trevlig kväll! 

Maolion

SV: Jo, men det var riktigt kul med lite fest! Det behövde jag :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress