9 oktober 2013

Trött.

Okategoriserat

Hej!
Jag är verkligen ledsen att bloggningen har blivit som den blivit under de senaste dagarna, det är inte likt mig. Jag vet inte riktigt vad det är, massor av saker kommer i vägen så jag glömmer bort bloggen och de senaste dagarna har jag somnat i soffan på kvällarna. Trött tror jag minsann det kallas, haha. Jag ska bli bättre, men ibland har man såna perioder och det är bara att acceptera. 

Idag då var dagen helt normal. :) Tog moppen till skolan, gick i skolan, hade matteprov, åkte hem, råkade bränna mig på bakhjulet när jag skulle dra låset genom hjulet, men jag är okej! ^^

Imorgon är det sovmorgon p.g.a en  teknikdag för årskurs 9 och nu blir det snart att sova i min mysiga säng. :)

Godnatt! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress