20 oktober 2013

20 frågor!

Frågor och svar.

Tänkte prova på att göra en såndär "tag" som så många gör nuförtiden. :) Det finns ju massor med olika teman, men jag valde att göra en med allmänna frågor bara som jag hittade på nätet då det är min första! Let's go! ^^

1. Saker du inte kan gå hemifrån utan?- Plånbok (pengar, busskort, körkort), nycklar, vattenflaska.

2. Favoritsminkmärke?- Jag har inget direkt favoritmärke, jag har smink och produkter från lite olika märken, men det jag har mest från är nog Oriflamé's märke VeryMe. 

3. Favoritblommor?- Jag är rätt dålig på blomsorter, haha, men rosor tycker jag om och såna som luktar mycket.

4. Favoritklädaffär?- Har ingen direkt favorit. 

5. Favoritparfym?- Jag är svag för min vaniljparfym och en parfym från La Rive som heter "Have fun". 

6. Klackar eller platta skor?- Klackar! Jag kan faktiskt gå i dem också, hihi. 

7. Har du bra betyg?- Ja. 

8. Favoritfärger?- Jag tycker om lila, men dock inte så mycket på kläder, mer på inredning. Blått och vinrött gillar jag med. 

9. Dricker du energidrycker?- Nej. 

10. Dricker du juice?- Ja.

11. Gillar du att simma?- Nja, beror på.

12. Äter du pommesfrites med gaffel? - Hemma och på restauranger gör jag det, men inte på snabbmatställen. 

13. Vilken är din favorit bodylotion/bodybutter?- Älskar The Body Shop's Chocomania Body Butter. 

14. Vill du gifta dig senare i livet?- Absolut!

15. Blir du lätt arg?- Nej, det skulle jag inte säga. 

16. Gillar du spökjakt?- Har aldrig varit med om någon, haha. 

17. Några fobier?- Nej.

18. Biter du på naglarna?- Absolut inte! 

19. Har du någonsin haft en nära-döden-upplevelse?- Nej, inte vad jag kommer på. 

20. Dricker du kaffe?- Nej, om inte McDonald's Frappes räknas för de har jag druckit. 

Hoppas ni gillade inlägget! :) 
En recension på filmen "Familjetrippen" som jag såg igår kommer upp så småningom.

Imorgon prao igen och ridning, fast teori istället för ridlektion. :)

Trevlig kväll! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress