25 oktober 2013

Sista dagen.

Värt att minnas

Hej!
Idag var det sista dagen på praon. :( Det var inte kul, det var lite sorgligt att säga hejdå till alla, men jag har ju ändå tur att mamma jobbar där så jag kommer ju träffa alla igen. Vi började med att plocka upp lite ICA-varor och sen intervjuade vi vår handledare med lite frågor vi fått från skolan. :) Som tack för att vi fått vara där så bjöd vi "vår personal" på fika och så framträdde vi en liten låt lite spontant. ^^ Sen så blåste vi upp lite svarta och orangea ballonger till Halloween och som tack för hjälpen fick vi välja filmer/spel för 200 kronor! :D Jag valde fyra filmer, hihi.
 
Det har varit två jätteroliga veckor med massor av trevligt folk och roliga uppgifter. ♥ Är jätteglad att jag och Lilly valde att praoa där och att vi fick praoa tillsammans. ^^ Jag har satt ihop en film från dessa två veckor som håller på och laddar nu och förhoppningsvis hinner den komma upp innan jag lyfter imorgon annars kommer den upp när jag kommit hem. :)
 
"I natt" blir det att gå upp vid typ klockan 03.00 för att bege oss mot flygplatsen. Klockan 06.10 lyfter vi! ^^ Nu ska jag sätta mig och fixa lite tidsinställda inlägg. Jag kan inte lova att det kommer ett varje dag, men i alla fall varannan. :)
 
Om vi inte hörs något mer ikväll så får ni ha det så jättebra så ses vi när jag kommer hem!
Kram Lallizz. ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress