16 oktober 2013

Prao!

Foton

Hej! 
Gårdagens praodag var inte kul, haha. Först krånglade moppen så vi kom för sent (tur att vi var smarta och ringde och meddelade att vi troligtvis skulle komma sent) och sen när vi väl kom fram så fanns det knappt något att göra. De små uppdragen vi fick tog max en kvart att göra. På lunchen dock var det roligare för då träffade jag och Lilly vår klasskompis Olle som praoar på K-rauta mitt emot. :) Efter lunchen fanns det fortfarande inget och göra så vi fick sluta ungefär en och en halv timme tidigare. Jag och Lilly åkte hemåt, stannade till på K-rauta och hälsade på Olle och åkte sen hem till mig och umgicks. 

Idag började dagen bättre med mycket mer saker att göra! Vi började med att plocka upp ICA, alltså lite olika varor, sen blåste vi upp massor av ballonger till "kalaset" på fredag för att fira att de fyller 20 år och så avlarmade vi lite filmer. 

Ungefär så här kan dagen sammanfattas: 


När vi slutade gick jag bort till stallet själv och städade lite och nu ska jag bort igen, fick nyss ett sms om att de var i stallet. :) 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress