14 oktober 2013

Perfekt lektion!

Hästar

Hej! 
Idag var det första dagen på Ica Maxi med Lilly! Det var kul och vi hade mycket att göra, det kändes som man gjorde nytta. :) Imorgon är det andra dagen och då börjar vi 8.30-15.00. Idag fick vi sovmorgon och började vid 10!

Idag var det också ridning igen och hästbyte. Jag fick min sötnos Grayson igen, hihi! Om två helger är det Klubbmästerskap (som jag tyvärr inte kan vara med på även om jag vill för att jag och familjen drar till Gran Canaria) så vi övade lite delar till dressyrprogrammet LC:1. Vi värmde upp på hela banan innan vi gick in på en mindre bana som man rider programmet på. Idag var han verkligen helt fantastisk! Otroligt mjuk, följsam, fin form och lyssnade bra på mina hjälper.♥ Grayson brukar ofta vara lite stel, men idag var han verkligen jättefin och mjuk och vi kommunicerade perfekt! Riktigt nöjd med min sötis och mig själv! 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress