22 november 2013

Zumba!

Okategoriserat

Hej!
Den här dagen har varit rätt så lugn. Vi hade engelska som vanligt och sen svenska. Efter det hade vi idrott och då körde vi zumba! Det kom en instruktör och körde zumba med oss i en timme och det var så kul! ^^ Verkligen något jag kan tänka mig att göra igen. Tiden som var kvar efter det körde vi lite fotbollsmatch. Vi fick också reda på att vi ska hålla i en juldans för årskurs 4, 5 och 6 veckan innan lovet! Så nästa lektion ska vi öva juldanser. :) Sen hade vi bara klassråd och teknik och sen slutade vi.
 
När jag kom hem fastnade jag framför några avsnitt av Teen Wolf. Har typ inte sett sen vi åkte till Malta av någon konstig anledning, så nu såg jag fem avsnitt på raken, hihi... Har bara två avsnitt kvar! :o Tur att säsong fyra kommer i Januari! ^^
 
Nu blir det lite mys med familjen och imorgon gymnasiemässa med mamma och pappa. :)
 
Trevlig kväll! ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress